the greatest pleasure in life is to do the things people say you can not do

De obligatoriska utomlandsbilderna


Förlåt att detta mesta jag skriver om just nu är vår resa, som faktiskt börjar imorgon.
Men, det är ju trots allt därför jag starta upp bloggen igen? Så jag tar tillbaka det förlåtet!
Det är såå mycket som ska göra idag!
Sitter och försöker lista ut vad som ska med och vad som ska köpas. 
Ska precis börjar packa och mellan det springa fram och tillbaka till tvättstugan.
Dessutom kommer tjejerna hit ikväll för att säga hejdå. 
Det är så mycket! Men det här ska nog gå bra!

Och imorgon bitti kommer min mammi och pappi, plus syskon och säga hejdå, hihi.
Klockan 12 imorgon går tåget mot Stockholm! Love it!



Kommentarer
Postat av: Alma

kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!! Trevliiig resa ner!! Blogga mykke!! PUSS

2012-02-02 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0