new in





Detta var vad jag fick med mig hem idag!
En "orange", mer brun-orange-rostig färg, stickad tröja från Monki. Kommer passa både i detta väder och kalla sommarkvällar till ett par ljusa slitna shorts. Kommer användas flitigt.
Såg dock nu att halsbandet inte gör sig bra på dessa bilder men ni får se det på vid ett annat tillfälle.

Har spenderat resten av kvällen nere med näsan i körkortsboken och blev klar för ett litet tag sedan.
Måste ligga i ännu mer med pluggningen! Åh, vill ha det där körkortet nu nu nu. Men snart så. Det måste jag.

Imorgon är det praktik som gäller, dock ändrade jag tid till 11-17 med tanke på mina bussar.
Så nu slipper jag sitta i stan 2 timmar innan jag börjar och kan sova 2 timmar längre. Jippi!


Kommentarer
Postat av: Arnemagnhild

Informative website! Thanks!

2011-04-16 @ 01:25:15
URL: http://arnemagnhild.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0