I love the feeling you give to me


Ser vinögd ut på bilden men så är det inte, hehe

Bjuder på en lite bättre bild där man mer ser den nya hårfärgen. Dock är den tagen för en stund sen så inget smink men det bjuder jag på.

Imorgon börjar skolan, nu är sista jullovet någonsin slut. Och istället börjar den allra sista terminen.
Tänk vad tiden kommer gå fort, snart är det sommar och det innebär studenten!
Har så mycket roligt planerat tills dess, studentkryssning, balen, själva studenten och massa där emellan.
Trots att skolan känns jobbig nu så är det bara att ligga i för om ett par månader börjar allting på riktigt.
Vuxen livet! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Erika

Guu vilken fin färg!! färgade du hema eller hos en frisör? fint tycker jag

2011-01-10 @ 22:38:32
Postat av: Johannaa

Hejsan.. Jag hitta din blogg genom en vän och jag tycker den är jättebra. Kollade igenom dina bilder och måste seja att du passar mycket bättre i brunt, riktigt snygg. Du var fin i blont med. Kommer fortsätta att läsa (=

2011-01-11 @ 08:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0