halkan





Har haft halkan idag mellan 07:35-11:00, så har jag spenderat min förmiddag.
Detta förklarar varför det blir "tummen-upp-bilder", haha.
Det gick självklart bra och jag ska erkänna, det var väldigt roligt!
(Och läskigt, ja!!)

Sitter hemma hos min syster nu och undrar vart alla håller hus?
Ska bege mig ner till stan och möta Isabel snart. Blir fika och mycket prat på CH såklart.
Vid 16 tiden möter jag även Frida för en fika, så det blir en hel del fika idag, haha.
Det får jag unna mig idag försöker jag inbilla mig själv. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snart är det freeeeedag! :D <3

2011-01-12 @ 18:39:04
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!

2011-01-12 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0