Exclusive Matsumoto 3



Ni kommer ihåg det svarta, beiga och röda matsumoto skorna från nelly som genast blev populära?
De som jag har både i svart och rött.

Detta är "the exclusive matsumoto" och ja, jag kan tänka mig att äga de svarta (högst upp till vänster)
Och möjligtvis det beiga, om jag slapp betala för dom? (högst upp till höger)
Men dom längst ner? Jag förstår inte riktigt vad dom tänkte där? För dom var verkligen inte någon höjdare tycker jag. Dom föll inte mig i smaken i vilket fall som helst. Kanske föll någon av er i smaken?
Ni hittar dom hur som helst på www.nelly.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar dom längst ner. :D

2011-01-08 @ 04:02:54
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0