E.L.F Cosmetics UK



Jag har ägnat timmar på www.eyeslipsface.com för att hitta det rätta produkterna.
Fick tipset av Elin att dom har billigt men bra smink på denna sida.
Sminket skickas från England men det enda du betalar (utöver produkterna självklart) är en frakt kostnad på ca 50 kr. Vilket är ingenting tycker jag!

Så jag handla för ca 200 kr (utan fraktkostnaden)
och fick då: 3 läppstift, en "bricka" med ögonskuggor, Foundation borste, 1 läppglans och en concealer.
Det kallar jag billigt! Kika in på sidan och beställ du.
Kör en uppdatering alldeles strax igen. Den ni.


Kommentarer
Postat av: amanda

Det står att de bara fraktar inom US?:(

2011-01-24 @ 21:25:54
Postat av: Mikaela

SV AMANDA: Nej :) Testa att gå in på www.eyeslipsface.se istället för .com :) my mistake.

2011-01-25 @ 02:39:46
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0