5 x H&M



Här har vi 2 plagg, ett par skor, en ring och ett halsband som jag jättegärna skulle vilja ha.
Samtliga är från H&M!

Frågan är om jag ska göra detta till ett litet "tyck-synd-om-mig-inlägg" eller om jag ska göra det kort?
Men det är faktiskt synd om mig. För sista helgen på lovet hade jag räknat med en hejdundrande fest helg, både fredag och lördag. Men idag har jag istället suttit hemma och kollat på Cougar Town och Let's dance.
Missförstå mig inte, utan jag tycker om de programmen men jag vill så gärna vara ute och ha kul med alla mina vänner som är där just nu. Hoppas och ber att jag mår bättre imorgon. För en hemmakväll till, utan sällskap och jag kommer att gå i taket, haha! Sådär, nu har jag skrivit av mig lite. Puh!

Iallafall, ska återgå till min hemmakväll och starta Grey's Anatomy. Tur att jag har mer än halva säsong 6 kvar!
My savior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0