2011-01-24









Såhär har jag spenderat min dag:

Blev ingen skola för min del idag, hade feber hela natten till idag och under dagen. Kändes inte alls roligt.
Mår fortfarande inte helt bra så det blir en hemma kväll imorgon med.
Trots detta så blev det fika med Frida och André. Bestämde oss för att hyra film, the uninvited och vi fick ett spontant ryck att åka till Spicy hot för att hämta mat. Friterade räkor och nudlar för min del, mums!
Bra dag trots sjuk.

Dessutom har jag en hel del bilder att bjuda på imorgon.
Dels från Stockholm, massa new in (bland annat mitt smink, se tidigare inlägg) och även från kvällen hemma hos Stoffe i klassen med klassen. Håll utkik vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0