why didn't I keep going, keep going



Här sitter jag bänkad framför tvn och självklart framför idol, försöker även att sjunga med varje gång trots att det inte låter vackert, haha.
Iallafall, dagen har börjat precis som alla andra dagar med skolan. Har faktiskt haft lite tempo i pluggningen idag så fick klart allt (förutom en uppgift) så slapp jag ha det som läxa, känns skönt.
Efter skolan blev det en fika med Bells & Nivvan, alltid lika konstiga/roliga samtalsämnen men skrattar gör vi iallafall.
Nu ska jag fortsätta att se idol och sen renskriva en inlämning på dator och efter det blir det sängen, för imorgon väntar praktiken och efter det åker jag hem till Alexandra och spenderar natten där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0