what's the point?


Isabels kaffe latte, hjärtformat! Nivvan förstörde dock mitt fina hjärtat, haha.


Jag & Isabel. Nivvan ville som vanligt inte vara med på bild.

Tisdagen har varit en låång dag, men jag klagar inte!
Dagen började på praktiken, JC city, hela dagens spenderades att röja undan alla rea kläder, avlarma osv.
Efteråt tog jag bussen till jobbet och hämta lite papper, därefter blev det en fika på stan med Isabel & Nivvan, mys!

Just nu sitter jag och kollar på sista avsnittet av 24, iallafall sista avsnittet i säsong 1 det finns ju en hel del säsonger kvar (happy)
Men jag ska erkänna en sak, det var svårt att hålla tårarna borta nyss, larvig som jag är, haha.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0