I wonder if you'll be able to handle me?





Tänk att nu är studentmössan vald och beställd, tänk nu är det inte lång tid kvar och tänk så mycket jag längtar!
Känner underbart.

Kom alldeles nyss hem från skolan, trots att jag nästan intill avlider av hunger så är det första jag gör att starta datorn och inte ta mig någonting att äta, hehe.

Kom precis på att jag inte visat så mycket av det jag köpte i Stockholm för ett x antal dagar sedan men på bilderna ovan så ser ni iallafall halsbandet, 129 kr på indiska!

Nu är det verkligen dags att äta och se One tree hill avsnitt 1 av säsong 8.
awesome


Kommentarer
Postat av: Maria

Avsnitt 2 finns också ifall du inte redan visste det. :)

2010-09-22 @ 17:55:08
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Maria: jo jag visste det, ska precis se det men tack ändå :)

2010-09-22 @ 19:03:09
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0