28/8-10 update













Där fick ni ett gäng bilder från helgen!
Jobbade på en "festival" såkallad Skogsröjet, där jobbade jag och Marina i baren och eftersom vi då fick gratis inträde osv så gav vi det en chans med resten av tjejerna, men jag tror att vädret förstörde allt och sen är inte punkare/hårdrockare/festivaler/bajamajjor min grej och kommer nog aldrig att bli.
Men, hade iallafall trevligt med tjejerna :) Nästa år får det nog bli att jobba hela kvällen istället, hehe.

Nu ska jag fixa lite och sedan är det sängdags! (sa jag sängdags? mena att se 24 dags)

Kommentarer
Postat av: Emelie

fyfan Mikaela, jag döööööööööööör! tabort bilden, hahahah.

2010-09-03 @ 13:31:59
URL: http://emeliesophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0