Puerto Rico by night


Puerto Rico by night (Googlade bilden)

Har sovit som en stock tills klockan halv 23, en dusch på det och packat klart och nu är jag redo!
Tror jag iallafall, säkert något som jag kommer att glömma, hm?
Nu gäller det bara att hålla sig vaken till klockan 3 typ, frågan är bara hur?
Kommer nog att sova gott på vägen upp och på flyget.

FYFAN, vad jag längtar, hoppas bara att förkylningen ger med sig där nere, håller verkligen tummarna för det
GLADA OCH POSITIVA MINER, ska trots allt åka om cirka 2 timmar ;)
Fårse hur uppdateringen kommer att vara under veckan, förmodligen inget alls men när jag kommer hem får ni räkna med bildbomber, för det antar jag att ni vill.

Ha det så bra här hemma i Sverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0