you got that whole place glowing


Bild: Gran Canaria, Puerto Rico 2010. (Vad konstig bilden blev här!)

Åh vad jag är trött, trött och trött!
Har nog inte haft en enda riktig sovmorgon detta lov än så länge och det blir det inte imorgon heller.
Imorgon ska jag nämligen ha min första körlektion med körskolan kl 9.50 vilket jag är väldigt nervös över.
Men jag ska lyssna på vad mamma och pappa säger, det kommer att gå bra!
Efter körskolan ska jag träffa Isabel, blir en fika, fixa lite och en sväng på stan.
På fredag ska jag däremot ha sovmorgon, punkt slut, that's it.

Dessutom så är jag sjuk just nu, då blir allt så mycket jobbigare.
Imorgon ska jag även hinna med ett möte med jobbet och lite jobb, vilket känns bra.
Dags och sova så att man är pigg tills imorgon.

En liten notis till er: HÅLL ER BORTA FRÅN VÄGARNA MELLAN 9.50-10.30.
Skämtåsido..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0