No matter how bad it gets, don't let it get to you



bild: google

Sitter och funderar på vilken hårfärg jag vill ha. Hm, så svårt är det!
Har alltid varit blond men roligt med förändring, funderar starkt på färgen som Carolina Gynning har på bilden ovan, så klockren.

Dagen har bestått av praktik, solning med floren och sen mötte vi upp jackie och micha.
Har dock bränt mig i ansikte, helt rosig om kinderna, inte så snyggt.
Imorgon ska vi ut och äta för att fira tessan, ska bli mycket trevligt och lördag blir det utgång återigen för att fira tessan. Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: emelie

Nu har jag hittat hit! Hoppas du har det bra på praktiken utan mig ;) Hehe..

2010-11-26 @ 13:47:50
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0