if this is what we've got, then what we've got is gold


Old pic.

Återigen en skoldag. Återigen snö. Återigen helt slut.
Usch vad jag hatar detta väder, kallt, blött, storm. Ja you name it.
Det borde komma snö dagen innan jul och försvinna dagen efter, vore perfekt. Men så är det tyvärr inte.
Idag har jag äntligen skaffat mig en ny mobil, haha på tiden? ja det kan man lugnt säga.
Efter mycket mycket mycket om och men så blev det ingen iphone 4 utan en samsung galaxy, har hört att den ska vara bättre på det mesta, men också tvärtom. Tror den kommer passa mig utmärkt!
Nu ska jag hoppa ner i sängen, som jag redan ligger bäddad i och läsa religion - kristendom som vi har prov på!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0