just because I might loose doesn't mean I'm lost

Hej sötnosar!

Vilken skön sovmorgon jag fick mig idag, det behövdes, började skolan klockan 12 och slutar 15:30, helt okey dag faktiskt.
Eftersom att vi börja så pass "sent" så passade jag på att gå en sväng på stan vilket var väldigt bra gjort, köpte mig en klockren bikini på H&M för endast 49,50 kr överdel och 49,50 kr underdel.
Tänkte lägga upp en bild senare mot kvällen så håll utkik. Great!


Det här halsbandet har funnits länge på H&M:s sida och tänkte tipsa er om detta.
Själv var jag nära på att beställa det men så blev inte fallet. Endast 99:-


Detta halsband finns också på H&M:s hemsida och kostar endast 79,50:-
Kan vara mycket snyggt till i sommar men tyvärr så tycker jag inte om färgerna!

På tala om annat: Jag, Micha och Nivvan har precis hoppat runt här och skrikit för att en spindel satt i Michas hår medans de andra satt och asgarva åt oss! :O
Vart kommer dom fula äckliga djuren ifrån? Usch.


Kommentarer
Postat av: Sofija

gillar verkligen din stil! :) kram

2010-05-05 @ 17:15:34
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0