I wanna scream so loud for you, cause' I'm so proud of you, let me tell me what I'm about to do

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och skriva av mig lite av min dag!



Dagen börjades självklart med skola och prov, affärsjuridik som jag fick panik plugga på bussen in till skolan men i vilket fall som helst så lyckades jag på något sätt svara på alla frågor och några till, så just nu känns det bra men vi fårse hur det känns när provresultatet kommer.

Följt efter det var jag plus några till i klassen redo att komplettera idrotten.
Jag, Micha och Nivvan komplettera musikjympa (mycket tjusigt) och lågintensivträning!

Efter skoldagen bar det iväg till H&M därefter fick jag panik stressa ner till resecentrum för att hinna med min buss, där satt även Elin och Johanna och vänta på mig, great.

Imorgon blir det skola, en sväng på stan med Sandra och jobb på kvällen!
Detta blev ett helt otroligt onödigt inlägg för er läsare men ibland måste det komma det också, så läs och njut.

Nu ska jag se klart Lyxfällan som enligt min mamma jag borde vara med i?
Shopaholic var nog ordet hon beskrev mig med men jag nekar, so not true.

Godnatt med er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0