don't let them say you ain't beutiful

Godkväll!

Kom nyligen hem från IFK matchen, härligt med 3 poäng mot Jönköping Södra.
Som jag nämnde i tidigare inlägg så sa jag att jag skulle visa er mina nyinköpta bikinisar
(tog endast kort på överdelarna dock)
Here they come..


H&M 49:50:- per del


H&M 49:50:- per del


Den här bikinin beställde jag precis när den kom in på hemsidan och jag får leverans på den i mitten av juni
usch vad jag hatar deras leveranser men men, vad ska man göra?


Då har jag alltså en rosa, turkos och svart bikini till i sommar och framför allt till MAGALUF, det borde räcka.

Nu blir det sängen innan jag somnar framför datorn, haha.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Cassandra

svar:

jaadu. Nog ingen skulle jag tro som vill att den ska vara där inne mer. Iallafall verkligen inte jag! DEN FÅR KOMMA NU!!!! <3 ohh!!! :)

2010-05-05 @ 23:26:01
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: Sofija

sv: så lite så :) kram

2010-05-06 @ 15:37:14
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har en lika dan, den sista, :) snygga vi kommer att vara :)

2010-05-06 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0