you're taking it to far

Fullpackad dag som vanligt!

Skolan 8-15 följt av jobb 17-21, har dessutom fått ett par extra tider så det känns väldigt roligt och bra!
Jag är helt slut efter skolan och jobbet, det tar verkligen på krafterna men jag är väldigt glad för extra jobbet såklart haha, blir mycket att göra och lite sömn.
Kom alldeles nyss hem till min syster så vi sitter och kikar på desperate housewives :)
Jag funderar faktiskt på att sova tidigt ikväll fast när jag brukar säga det så brukar det alltid bli tvärtom, men vi fårse hur det blir med den saken.

Nu ska jag nog ringa mamma och höra om mitt H&M paket har kommit, det skulle nämligen komma vecka 12 men antar att det inte kommer förren i slutet av veckan, jag tycker verkligen inte om H&M leverans.
Jag hade rätt tur som hann att beställa de populära bustiern som vart helt slutsåld på H&M på ett par timmar, happy. Lovar er en bild när jag fått hem det!

Idag får ni ingen bild för det har jag ingen på min systers dator :)
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0