what goes around comes around

Första jobbdagen avklarad!
Känns väldigt skönt faktiskt och jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet.
På Coop är det jag extra jobbar, för er som undrade.
Imorgon blir det jobb igen, 17-21, men innan dess blir det skola och en andra omgång av vaccin sprutan mot livmoderhalscancer.

Som ni vet så har uppdateringen varit lite dålig på senaste tid, ber om ursäkt för det.
Mycket att göra och mer lär det bli nu när jag börjar extra jobba och självklart prioriterar jag jobb och skola före bloggen men jag hoppas att ni har överseende för det :)

förlåt ännu en gång för dålig uppdatering och kanske inte det roligaste inlägget heller, men nu vet ni hur "situationen" ser ut så att säga, haha.



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0