New in - flowers


Min fina bustier från The Garden Collection ramlade in igår!
Så otroligt fin men dock lite stor, men tänker absolut inte skicka tillbaka den
för jag älskar den, så får helt enkelt be pappa sy in den lite eller en skräddare.
(På bilden så har jag satt dit två toffsar på axelbanden där bak, då sitter den bättre)


Så fick jag med mig denna topp med axelpuff hem när jag tog en sväng på stan med min syster
love it


Så har vi denna som jag har visat förut!
Alla tre kommer att användas mycket flitigt i sommar.

Nu blir det frukost/Grey's Anatomy
later

Kommentarer
Postat av: Maria

Du passar i alla tre! :D

2010-03-27 @ 22:52:16
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: capish?

hey there booberella!

2010-03-31 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0