maybe I'm just dreaming out loud

Dålig uppdatering? Jag vet!

Äntligen hemma efter mässan i Eskilstuna med några ur klassen, mycket trevligt MEN när man har satt sig som skönast på ett tåg, musiken redo i öronen och jackan har åkt av och SJ plötsligt ropar ut i högtalarna "Tyvärr måste vi berätta att detta tåg är inställt blabla" då är det inte roligt längre, tydligen så var tåget trasigt och vi hamna i en ersättningsbuss där vi sedan stötte på världens sötaste hund som senare råkade spy på mig, haha life is hard.
Men nu sitter jag här hemma, thank god.

Så tänkte bjuda på lite bilder från dagen!






(Hm, vad hände här!?)



Trevlig dag faktiskt!

Nu ska jag äta tänkte jag, har inte ätit sen klockan 11 typ.
Kvällen kommer nog bestå av Grey's och datorn, är sjuk så vad ska man göra?

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0