doesn't mean anything


Vet inte hur många frågor per TIMME man fick om vilket land man tyckte skulle vinna när man jobba i dessa, ett X antal. På tala om fotbolls VM, mycket synd att jag bara hunnit se en enda förbannade match!


Brist på bilder? Haha, kan man nog lugnt säga.
Men jobbtröjan (som vi inte använder i jobbet längre) blev genast mycket skönare OCH snyggare!

Sådär ja, en jobbdag avklarad trots att man fick kämpa sig igenom den pga att jag var sjuk.
Sånt händer. Skulle egentligen ha jobbat imorgon kl 8:45 men kände att jag inte skulle klara det, kan inte ens sova för att jag inte mår bra, så fick säga ifrån om den tiden, tyvärr, hatar att säga ifrån till jobb speciellt när man trivs och tycker om att jobba!

Anyway, nu är det som det är och då är det bara att bli frisk.
Tänkte faktiskt lägga mig att kolla på Grey's Anatomy och hoppas att jag somnar till det, någon sömn är jag banne mig värd inatt. Usch vad jag klagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0