all the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Släpper en liten liten bildbomb idag!


Bild: tagen från Elins blogg


Bild: Tagen från Elins blogg

Bilderna ovanför får stå för söndagen.
Blev studentbrännboll på dagen och kvällen spenderades till mesta del med Elin och Julia!


Dagen spenderades för det mesta hos Frida men även hemma.
Har äntligen efter 1 veckas väntan fått träffa Cassie och bebisen :)
Dock blev det en snabbis bara men hoppas på en längre stund framöver!




Så underbart fin bebis, stolt över dig Cassie!

Nu ska jag sätta mig framför hela 2 avsnitt av One tree hill och tänka på nästan alla mina vänner som är ute och festar medans jag sitter hemma men om 22 dagar är det MIN tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0