what's worth having, is worth fighting for


Nova (Jennifer & Roberts dotter) sover i mitt knä


Nova (Jennifer & Roberts dotter)

Gårdagen spenderades hemma med familjen och med min systers familj, det blev grillning för hela slanten.
Mot kvällen bar det iväg till Finspång för att träffa Marina, Bala och Hurre.
Det blev att hyra två filmer och till det lite gott att äta i form av godis och chips, mums!

Dagen spenderades fortfarande med Marina, solning och glass ätande stod överst på listan.
På vägen hem svängde jag förbi Jennifer, Robert och deras lille bebis Nova, så underbart söt bebis!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska se klart fotbollen så att vi sedan kan ge oss ut och övningsköra, great!

Senare ikväll lovar jag er en bildbomb från i Fredags!


Kommentarer
Postat av: mathias

Sööt! jag har också en Nova :)

2010-07-05 @ 20:30:46
URL: http://mathiasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0