i got your back




Två vimmelbilder från Otten i lördags, på mig och en tjej till som jag egentligen inte känner
hehe.


Måste måste måste få ut mig denna längtan!
Om 2 dagar, alltså på fredag, så lyfter planet kl 21:30 mot magaluf med Sandra, Nivvan och Alexandra
och jag längtar så mycket, en vecka blir vi borta!
Jag har nämligen aldrig varit utomlands så det ska bli spännande, men måste erkänna att jag är lite nervös inför flyget eftersom att jag tyvärr har höjdskräck. Men det går nog bra!
Kameran följer självklart med så ska försöka ta många många kort.

Nu har jag förberett lite med packning, är ju nämligen inte hemma förren torsdag kväll så resten får fixas då.
Nu ska jag faktiskt ta och sova, ska upp rätt skapligt imorgon.
Ska väl lägga mig och drömma om resan, hehe!

godnatt med er sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha så kul min underbara nudelkvinna. <3

2010-07-15 @ 09:40:55
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0