you're gonna smile cause you deserve to

Godmorgon!

Som jag trodde jag fick mig en nattgäst inatt i form av Sandra. Enligt henne så hatar hon att sova brevid mig för jag rör mig så mycket när jag sover och knuffar henne med mina armbågar haha, förlåt gumman.
Sandra satt till klockan halv fem på morgonen och spelade ett spel på min mobil "Vem vill bli miljonär?" haha, själv sov jag då.

Sandra åkte hem ungefär precis när vi vakna, hon skulle hem och måla om i sitt rum fast jag tror faktiskt att hon sover men jag åker nog dit senare och hjälper henne så det blir någon fart i henne :)
och jag följde med pappa till affären och tyvärr så blev detta på bilden min frukost, damn vad god den är, mums.



Funderar starkt på att se Grey's Anatomy!

later

Kommentarer
Postat av: jennifer

MUMS MARABOU :d

2010-01-07 @ 14:30:29
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0