you're confused but i got it all figure out

Tänkte faktiskt skriva godnatt på er läsare!

Sandra kom med ett otroligt bra förslag på msn
Sandra:
"DU????? Skaffa pass nu!!!
SÅÅÅ TAR VI EN SISTA MINUTEN PÅ LOVET! BARA FÖR ATT CHILLA OCH SOLA! HÖGST 3000-4000 PÅ HELA RESAN! INGET JU!"


Sandra & jag, nyår 09-10

Det låter så jävla rätt Sandra! Så jag har kollat lite sista minuten resor i februari men jag är inte så bra på det så jag överlåter det till Sandra haha.
Åka utomlands för att sola och chilla i februari och utomlands i juli för att festa, can't get better.
Men detta är som sagt ingenting bestämt, utan det beror på helt på, än så länge är det bara planer som jag hoppas kan bli sanna. Vi fårse helt enkelt! Men i juli blir det definitivt!

Nu ska jag sova och ligga och drömma om den perfekta ideén som fröken Svensson kom på, det tycker vi om.
Så jag ska somna medans jag håller tummarna för det, är så otroligt taggad på det. Vem skulle inte vara?

later

Kommentarer
Postat av: oliv

hoppas hoppas. du förtjänar att åka bort här i kylan din sjukling ;)

2010-01-28 @ 20:05:29
Postat av: Mikaela

SV OLIV: Hihi, tack sötnos :) Jag hoppas på detta!

2010-01-29 @ 11:56:52
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0