you, you are so yesterday

åh vad tråkigt det är att vara sjuk, tråkigt att bara gå hemma och göra absolut ingenting! usch.
Idag har jag bara hunnit med att vakna, se en film och äta.
Nu väntar jag på att Johan Falk - Nationl Target ska bli klar, så blir det åter en film att se.
Det enda bra med att vara sjuk är att man har en anledning till att vara lat, haha.

Jag tror jag vet vem jag har fått den dåliga humorn ifrån faktiskt, läs själva:
Mamma: Hur mycket kaffe ska du ha då?
Jag: Så mycket så att det för plats med mjölk!
Mamma: Okej!
Jag: Mamma, den här mjölken går ut idag, det är väl inte farligt?
Mamma: Nej, det är ingen fara
Jag: Okej, bra!
Mamma: Vart ska han då?
Jag: Va?
Mamma:
Ja, vart ska han då?
Jag: Va? vem?
Mamma: Du sa ju att han går ut idag hahaha.. (Mjölken, för er som inte förstod)
Jag: Meen, kul!
Dålig humor var det!

Hahaha, vilka gamla bilder jag hitta när jag hade lugg!
Då jag alltid fick höra att jag var lik Lady Gaga, vet faktiskt inte om man ska ta det som en komplimang haha. Kanske visar er dom bilderna sen :O

later

Kommentarer
Postat av: Lollo '

krya på dig :)

2010-01-14 @ 22:02:38
URL: http://louisecatarinasusman.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV Lollo: Tack så mycket :)

2010-01-14 @ 22:35:47
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0