you might get it cause i got it

Vet ni hur lycklig jag är?
Var faktiskt rätt inställd på att jackan inte skulle passa mig eftersom att den är i storlek S, och jag föredrar storlek M. Men tro det eller ej, den sitter perfekt. Nästan ytterst lite för stor men det ska vinterjackor vara tycker jag.
Det är gosigt så.
Så ja, jag är väldigt glad.
Jag flaxa runt överallt här i Norrköping och leta men den fanns bara kvar i rött överallt och jag skulle banne mig ha en svart, så nu har jag äntligen fått den. Hihi.

PEAK måste ha rätt stora storlekar för detta är en storlek S, men den ser väldigt stor ut.
Håller ni inte med?

Det ser ut som vita prickar på jackan men det är bara på kameran, blev lite orolig först så det har jag kollat noga och som jag misstänke, det var bara på kameran. Thank god.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0