you know i didn't bring you out here to drown


Bild: Sofie's 20 års fest

Vi kör på en liten onödig lista innan det är dags att sova!
Humör just nu? Trött, seg men pigg
Kläder just nu? T-shirt, underkläder
Musik just nu? Fabolous feat The dream - Throw it in the bag
Sommarplaner? Utomlands med tjejerna, Visby med Nivvan. Resten tar jag som det kommer!
Hur många kuddar sover du med? 5
Spelar du nåt instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Snarkar du? Inte direkt snarkar men andas tungt och gnisslar tänder ibland haha
Stjärntecken? Kräfta
Skostorlek? Olika beroende på skor. 38-40
Längd? 165 cm
Äckligaste insekten/djuret? SPINDLAR, småkryp, ormar plus många mer
Vad vill du jobba som? Ingen aning än
Vad längtar du mest efter just nu? Shoppa, utomlands, studenten
Brukar du svära mycket? Det händer
Land du vill besöka? USA
Vad har du gjort idag? Legat i sängen framför Grey's Anatomy och suttit vid datorn = sjuk
Vad ska du göra i morgon? Skola, fira syster som fyller år och träffa tjejerna
När tog du studenten? Tog? Jag tar studenten 2011
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? Hemligt
Vilken film kan du alla replikerna till? Mysteriet på Greveholm, haha
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 18, äntligen
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Norrköping, city/ingelsta
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej
Är du polare med grannarna? Absolut
Hur bra är din syn? Jag ser det jag vill se. Nej men bra!
Vad är det första du gör när du vaknar? Önskar att jag fick somna om
Är det nåt du absolut inte äter? Hm, det finns mycket just därför jag inte kommer på något nu
Brukar du sola? Det händer
Tränar du? Yes.. Har dock ett litet break nu iväntan på remiss, som ni vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0