well, this can't be true. Can it?

Godmorgon alla sjuka och icka sjuka!

Anledningen till att jag inte har uppdaterat här är för att jag ligger hemma med influensan, inte svininfluensan alltså utan den "vanliga". Feber, trött, ont i kroppen osv..
Det enda jag har kunnat äta på heela dagen igår är två glas blåbärsoppa och ett antal glas vatten,
så kan ni förstå hur hungrig jag är?
Jag hade inte orken att skriva här igår men nu när jag känner mig lite piggare så tänkte jag göra ett inlägg :)

Igår kollade jag på filmen 2012. Många sa att den var bland dom bästa filmerna dom sett och vissa sa att dom hade högre förhoppningar! Nåja, jag tycker den var bra faktiskt men jag tillhör nog dom som hade lite högre förhoppningar.. Men helt klart sevärd.
Men under hela filmen så låg jag och tänkte på om detta KOMMER ATT BLI SANT!?
Vad tror ni? 2012, jordens undergång? eller?


Come on, nu är jag nojig bara! eller?

later

Kommentarer
Postat av: Sofie

ska vi flytta till afrika tsm?

2010-02-02 @ 23:12:25
URL: http://solsson.devote.se
Postat av: Mikaela

SV Sofie: Jajemensan, med nöje! Säg bara när! ;)

2010-02-03 @ 08:59:32
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0