we hate it but we still love it

Slutar 12:15 idag och då ska jag och Nivvan direkt iväg och sola, ska drömma mig bort till ett varmt land utan denna äckliga snö!


Finns inget skönare när man somnar i ett solarium i denna kalla vinter! me love.


Just nu ska jag plugga lite inför provet som är klockan 9:50. Detta tycker inte inte om.
Men ett stort plus är ju att skolans bärbara har väldigt bra cam, hahaha, eller inte..


Nu sitter jag på NK lektionen, sista för idag, puuh nu är jag glad. Som vanligt så är Matsa lika rolig som alltid haha, eller ja det kan ju diskuteras.
Så jag sitter och ägnar min lektionstid till att kolla lediga lägenheter så självklart ser han det och säger:
- Hörredu berta du sitter ju och kollar på hyresbostäder efter lägenheter!
- haha aa jag vet..
- Jävla andersson! haha..
Han är lite hm.. speciell? rolig? tråkig? haha, you name it.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0