the naked truth

Jag måste vara världens ouppdaterade bloggare just nu, men jag har mina anledningar och hoppas ni förstår det.
Men nu är jag back on track.

Skolan började ju idag tyvärr. Vilket innebär många sömnlösa nätter, många tidiga mornar, många jobbiga skoldagar med huvudvärk, många dagar man bara vill försvinna för att man simmar i plugg.
Ja, ni vet allt det där, det där "roliga" med skolan så att säga.
Som alla andra gör så måste jag också prioritera skolan före annat, tyvärr.

Dagens plus är definitivt att jag och Nivvan äntligen kom igång med första spinning passet men jag ska säga er att det tog på krafterna haha, trodde faktiskt inte att det skulle vara så jobbigt.
Och fyfan rent ut sagt vad ont man får, ja ni förstår vart pga den förbannande sadeln!
Dock ett litet minus att jag "klumpfot" enligt Nivvan lyckades skada min fot lite, så klantig.
Nästa pass blir på torsdag, då jävlar är det dags att tagga för det är nu det nyttiga året börjar!
Nyårslöften är till för att brytas säger vissa men mitt ska jag banne mig hålla, så det så.

Har fortfarande inte några bilder på denna dator så jag får bjuda på lite nytagna osminkade/nyduschad bilder.
Hope that's okey with you.


Dagen avslutas med te, givetvis!


the naked truth


the naked truth

en tidig morgon = en tidig kväll.
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0