take a dirty picture for me

Hemsk uppdatering, jag vet.

Igår spenderade jag dagen på stan med Isabel, det var väldigt mysigt.
Åt thai buffé och jag älskar det, så gott, mums! Där ska jag definitivt äta fler gånger, count with that!

Så blev det förfesta med tjejerna i stan och sen drog jag, EFTERSOM ATT JAG INTE HAR FYLLT 18 ÄN, till Sandra och Elin som var på en annan fest. Det var väldigt roligt.

Just nu sitter jag och Elin och diskuterar på msn hur vi ska tillbringa våran sista lediga dag innan lovet.
It hurts, but it's true. Det står nog mellan bio Avatar eller en mysig hemma kväll. Vi fårse vad det slutar med.

Vet ni vad!? Jag känner på mig att 2010 kommer bli KLOCKRENT.
Jag fyller 18 år, låt dagarna gå fort. Jag och tjejerna ska åka utomlands i juli. Jag och Nivvan ska åka till Visby i sommar. Dom tar studenten, vilket ska firas (våran tur kommer). Aaah, blir helt uppspelt, längtar så mycket.

Har ni några planer att längta till detta år?


Elin & jag, old picture. Var den enda jag hade på min nya dator här :)
Vi fårse hur våra planer slutar för ikväll!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0