sweetheart put the bottles down

Jag kan inte riktigt bestämma mig om den här tröjan är klockren eller bara helt okej, den är lite annorlunda..
Dock så tycker jag inte om att se kläder på bilder, jag föredrar att testa dom och sedan skaffa mig en åsikt!
Jag tycker om den, jag tror faktiskt att jag tycker om den.
Den blåa skulle vara väldigt fin och enkel till mina skinn byxor eller kanske bara strumpbyxor och några snygga shoes, faktiskt.



Eller vad tycker ni? Håller ni med mig?
Får alltid höra att blått passar blondiner med blåa ögon haha, men dom andra färgerna är också tjusiga.

Just nu sitter jag och planerar en bra avslutning på lovet med Elin på msn.
Vi är väldigt sugna på att dra ihop några tjejer och laga mat och så, ta det lugnt innan lovet börjar gå mot sitt slut.
Skulle vara väldigt mysigt och skönt

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0