so what if it's hurts you? so what if you break down?

Godmorgon!

Idag, för en gång skull så är jag på bra morgon humör. Jag brukar alltid vara så sur på morgon för jag hatar tidiga mornar och långa skoldagar, usch. Det tror jag nästan ingen av oss tycker om.
Just nu sitter jag på Näthandel B lektionen, väldigt skön lektion faktiskt. Dock väldigt jobbigt att lektionen ligger på VP (Vrinnevi Park) alltså, ca 1 km från skolan! Haha. Höjden av lathet här, ja.

Efter skolan ska jag försöka hinna med att sola med Nivvan och Jossan, sen ringde pappa idag och sa att jag skulle ta vaccinet mot livmoderhalscancer klockan 16:50, det är väldigt dyrt så ni som har tänkt att göra det
passa på innan ni fyller 18, absolut värt pengarna. Tveka inte tjejer!
(Dock, så vet jag inte vad det kan ge för biverkningar men det sägs vara inga komplikationer)

Nu ska jag fortsätta jobba med Närthandeln, vi alla behöver pauser ibland haha.


Jag som hatar sprutor, hur ska detta gå!?

Jag måste nämna att Micha är ett sött litet blåbär, hihi.
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0