Onsdag, 13 Januari, 02:33

Känsliga läsare varnas!
Ni får ursäkta mitt humör just nu, så jag ska bara "shake it off and then get back to normal".

Jag är så fruktansvärt irriterad just nu. Jag är sjuk vilket jag blev efter att jag anstränger mig och denna gång efter spinningpasset som jag nämnt, det var det första passet och nu ser vi vilket resultat jag får av det.
Jag kan inte sova för mitt huvud värker inte vanligt värker utan verkligen VÄRKER speciellt i tinningarna (stavning?), jag känner mig yr och jag ser suddigt på ena ögat just nu och som ett plus poäng på det så mår jag illa. Min nästa är helt uppsvälld pga att jag är så täppt och mina halsmandlar gör återigen ONT, truly pain. Jag känner fortfarande ett tryck för öronen som läkaren sa i November att jag hade, november people det är en livstid sen och jag känner det fortfarande? Plus att dom gjorde någon såkallad "övning" på sjukhuset: blåste in luft genom min näsa samtidigt som jag drack och precis när jag skulle svälja gjorde dom något så att det knäcktes till i öronen, anyway.
Jag är inte klar med att klaga, jag väntar fortfarande på min förbannade remiss, SNÄLLA kom snart för jag blir helt seriöst galen.
Och det värsta är att jag missar mycket viktiga lektioner i skolan och jag har inte "råd" med det.
I'm pissed off, oouff!

Jag är väldigt medveten om att det finns folk som har det betydligt mycket värre än mig men för mig är detta jobbigt.

Det finns två saker som jag kan göra medans jag går här hemma och gör absolut ingenting.
1. Kolla på älskade Grey's Anatomy
2. Spela hjärter på datorn
Jag och mamma har suttit och kollat på Grey's Anatomy tills nu, nu får det banne mig vara nog.
JAG SKA HA MIN SÖMN NU!


Som sagt, Greys' Anatomy plus två koppar te denna kväll. Vad blir det imorgon?
3? 4? koppar te och Grey's Anatomy?

Wow, nu har jag nog fått ur mig allt, puuh. Godnatt och förlåt för detta "pms-inlägg" :)
Nu ska jag lyssna en gång till på Kate Voegele - Wish you were here.
Ni som kollar, ni borde känna igen henne från One tree hill. Hihi.
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0