no rules, right?

Här sitter vid som tre nördar, tre datanördar. What a life, haha!
Är hemma hos Sandra, så jag, hon och hennes syster sitter vid våra laptopar och har precis sett på Paradise hotel och dessutom läser deltagarnas bloggar, HAHA ja det är tillåtet att skratta för vi har verkligen ingenting att göra ikväll!
Men jag förstår inte riktigt hur folk beter sig i det programmet? Det är äckligt..
Vi tänkte faktiskt åka och se Avatar på bio men vi kom fram till att vi bara vill se den med 3D glasögon vilket jag inte tror finns här, to bad. Plus att det ryktas om att ett oväder är på väg hitåt så säkrast är nog att stanna där vi är, med andra ord vid datorn.

Vi fårse vad kvällen har att bjuda på till slut. Sen måste jag nämna att jag har hittat en klockren tröja, bild dyker upp inom kort.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0