NK - Matsa Lind

Hahaha, den här dagen kommer ta kål på mig, på ett roligt sätt!
Först kommer det fram två tanter när jag går från spårvagnen till skolan och dom börja prata om Gud (därifrån dom fick Jehovas Vittnen (?) sen får jag hjälpa en tant som hade fastnat med sin rullstol i snön!

Och inte nog med det, NK med Matsa, då kan det sluta hur som helst!
Jag: Matsa du har en fanclub på facebook!
Matsa: Ja jag vet, vi har just kollat den.
Jag: haha jaa jag gick med.
Matsa: Vad får man då då? En massa presenter kanske? haha.. Ni kanske skickar ut ett kort på mig i bara tomteluva, ett sånt där julkort. Haha vad bäng jag vore.
Jag: haha!
Matsa: Blomgren? eller vad fasen var det?
Jag: Jag heter Andersson men okej!
Matsa: ja just ja, jag har ju skrivit blondin på dig
Matsa: Nu tar vi närvaron.
Jag: ja men skriv inte upp mig på frånvaro för att jag kom sent.
Matsa: Nae jag skrev inte ens upp att du var försenad!
Jag: Tack!
Matsa: Ja du kan väl inte rå för att du råkar ut för Gevalias (!?) vittnen!
Ninni:
Gevalias vittnen!? Kaffe vittnen?

Ni kanske inte förstår det roliga haha, men det gör vi sannerligen!
Back to work.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0