like a what?

Det är synd att saker förändras. Att vissa saker inte är eller kommer att vara likadana längre.
Det är synd att det finns något man kan göra åt det men väljer helt enkelt att vara blind.
Jag hoppas att du kommer till den punkt i ditt liv då du inser dina snesteg, precis som jag insåg mina.
Men jag gjorde något åt det, jag förbättra mig. Frågan är om du någonsin kommer inse? Will you?
Jag har inga förväntningar av dig längre

"forget about the people in your past cause they were never good enough to make it to your future"
- gör inte det här till en sanning.

later

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

den är köpt på vila i sthlm :D!

2010-01-25 @ 22:43:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto

hehe jaa jag älöskar den :D! 10 januari köpte ja den ;P nae tyvärr ingen aing.

2010-01-25 @ 23:00:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0