it's something special to me

Godkväll!

Åh vilken mysig kväll jag har haft det ikväll med Sandra och Alle, verkligen..
Vi började med att se den härliga romantiska komedin "the proposal", så för er som inte har sett den, se den!
Vi skulle ha tagit en pause klockan 22 för att se Paradise Hotel men vi kunde faktiskt inte slita oss från filmen haha. Alle åkte hem för ett tag sen så nu är det bara jag och fröken Svensson här, vi har precis ätit och nu sitter Sandra vid min andra dator och letar efter en film/filmer som vi kan se ikväll.
Det blir nog Bröllopsduellen nu, sen får vi se, hehe.

Måste ju ta och meddela att jag, Sandra och Alle var som 3 nördar förut, alla satt med sin egna bärbara.
Helt rätt! Och inte nog med det, vi satt även med cam och mic för varandra trots att vi satt precis brevid varandra i min säng hahaha, fyfan!


Såhär ser det ut när vi tre är i farten haha, visst är vi nördiga? Åhja.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0