I'm sick of being sick, do you get it!?

LINNÉA, en kompis till mig fråga mig igår om jag ville följa med till Gran Canaria den 4 februari
men dom skulle boka igår innan klockan 00 och eftersom att jag fick reda på det samma dag så
blev det lite svårt, FAN jag ville verkligen. ÅH, sol, bad, drinkar wow..

Back to reality: Gick och la mig klockan 5 inatt så steg inte upp förren klockan 15.
Eftersom att jag fortfarande är sjuk så blir det att vara hemma kväll, tråkigt men sant.
Så självklart måste jag ha något att sysselsätta mig själv med än att bara gå hemma så jag näst intill tvinga
pappa att åka till katrineholm med mig och köpa Grey's Anatomy säsong 3, för att jag såg klart 2:an igår.
Och jag lyckades, så närsom helst blir det att sätta igång. 17 timmar Grey's, vem sa att det kunde bli bättre?
Haha vad nördig jag är!

Just ja, jag lova er igår (eller vänta lova jag!?) att visa bilder sen jag hade lugg. Har tyvärr inte varit inne på datorn med bilder sen dess, men kanske ikväll, ska försöka.


3:an & 2:an, ska man köra på maraton ikväll? haha.

Fick även ett två tips om att se The Pursuit of Happyness & The Women!

Later

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar grey's anatomy! sitter faktiskt och kollar på det nu:)

2010-01-19 @ 17:40:39
URL: http://lisamaarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0