i'm kind of busy

Godkväll!

Denna bild ljuger faktiskt inte! Jag har själv denna produkt och jag spraya på en jätte liten del av armen innan jag gick och la mig igår för att testa och tro det eller ej, men skillnaden är enorm.
Dock så är det väldigt svårt att få sprayen att se jämn ut. Har alldeles nyss sprayat in hela mig med denna så vi får se imorgon hur resultatet ser ut, haha, kanske är hemskt!

Jag: Pappa, kom hit! Du måste spraya min rygg.
Pappa: Varför håller du på med sånt här skit?
Ni förstår, pappa hatar fejkad bränna han tycker att man ska bli brun av solen men hur enkelt är det just nu?
Jag: Lägg av! Jag har redan sprayat allt förutom rygg så kom hit nu.
Pappa: Jaja, men jag förstår inte varför..
Jag: Du behöver inte förstå, gör nu.
Pappa: Okej.
Jag: Pappa! Du måste hålla in samtidigt som du "drar" den över ryggen.
Pappa: Ja det fattar jag väl! Jag har väl sprayat fälgar till bilen!
Haha det är kanske inte riktigt samma sak? But fine.

Nu ska jag lägga mig framför Grey's Anatomy, ville bara tipsa mina kära läsare till denna.
Var dock noga, för det är jätte svårt att få jämn färg.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0