i was true and so were you

Godkväll!

Fyfan vilken seg dag. Helt seriöst, jag orkar inte med skolan längre, den tar väldigt mycket på krafterna, usch.
Men jag ska hålla ut lika länge, 1 och ½ år kvar come one. Det går snabbt. Hoppas jag.

Självklart så har jag gått och blivit förkyld/sjuk igen, tror att det kommer efter att vi spinna i Måndags.
Nu för tiden så blir jag alltid sjuk eller något liknande så fort jag har ansträngt mig så jobbigt.
Men pappa har ringt sjukan och min remiss är på ingång, den räknas komma hit någon gång i början av februari
och vi var där i novemeber, så 3 månader har jag väntar, 3 jäkla månader.

En sak som gjorde mig väääldigt glad idag förutom att jag bröt mitt nyårslöfte idag och smällde i mig donken
så blev jag glad över att Peak jackan är på väg hit, den var ju sluuut överallt i stan, fanns bara i rött.
Så jag hoppas verkligen att jag kan ha den annars, annars blir jag sur!

Nu ska jag ligga i sängen med datorn i knät och Grey's Anatomy igång för fulla muggar.
Jag antar att det var ett rätt onödigt inlägg att läsa för er, haha men tack för eran tid ;)

Peak performance expedition parka

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0