i want it so bad

Idag blev det en fika som jag nämnde i tidigare inlägg, vad vi alla skulle prata om var självklart den efterlängtade resan i sommar till Magaluf! För mig som aldrig har varit utomlands så längtar jag så sjuuukt mycket!
Dock så blev det inte så mycket prat angående detta haha, jag kom senare för att jag sluta sent, Sandra skulle med bussen och Palle skulle på körlektion så vi får prata mer om det.

Endel av tjejerna var ju på Magaluf i somras och dom tyckte att det var jättebra.
Men vad säger ni som har varit där? Är Magaluf ett bra party ställe? Come on.


Magaluf by day


Magaluf by night

ÅH vad jag längtar! Haha Sandra tipsa mig om en låt som dom sjunger om Magaluf, måste ju komma i stämning!
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0