you are one hell of a sunshine

Godkväll kära läsare.
Min kväll har minst sagt varit orolig och jag ska berätta varför!

Sluta skolan 12 idag, det tackar vi för så jag och Nivvan åkte till JC och sedan solade vi
och jag ska säga er att solariumet är en nära vän till mig just nu, haha.

Så klockan 15:30 skulle jag vara hos min syster för att vara barnvakt eftersom att hon börja jobba 16 och hennes sambo är hemma 16:30 så känns onödigt med dagis för typ en timme så självklart ställer jag upp.
Men jag möttes inte av ett roligt ögonblick när jag klev in hos dom! åhnej..
Min systers son Millton som är 2,5 år gammal låg helt.. hm vad ska man säga? Borta i soffan och var okontaktbar
och min syster hade sjukhusupplysningen i telefon.
Hon sa att han hade ramlat ner från vagnen med huvudet först i golvet och sedan la han sig i soffan och somna.
Usch! Jag skrek bokstavligt talat i hans öra väldigt högt men han reagera inte ens och jag knuffa på han men han reagera inte då heller. Så det blev ambulans för hans del åh, min älskling! Fy det var hemskt.
Men min syster ringde precis och sa att dom var på väg hem, thank god.



Millton - Julafton


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0