check it in, baby you are the best

Godkväll!

Hur har eran dag varit? :)

Jag vakna vid 14 idag av att fröken Svensson ringde och väckte mig, så vi och hennes två systrar tog en spontan tripp till K-holm, mycket trevligt!

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt bara.
Fick ju en ny bärbar dator av min far i förrgår tror jag, så har tyvärr inga bilder att ladda upp än, fy.

Så nu blir det att lägga sig framför Grey's Anatomy och fortsätta se eftersom att jag somna ifrån det inatt
sen blir det i sängen rätt skapligt (?) ska upp tidigt imorgon..


I väntan på bilder så får ni njuta av en cam bild av min supersöta katt, haha!

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0