can you respect my honestly?

Godkväll!

Fyfan rent ut sagt vad kallt det är ute, damn.. - 20 grader just nu, usch. Är vi på väg mot istid eller!?
Nog om det, blir deprimerad av detta väder haha. Läängtar tills utlandsresan i sommar :)

Nyss skrev Sandra att hon och Alle kommer hit ikväll, blir film mys med chips och dipp och dessutom så tar dom med sig sina laptops så kör vi på det. Inget lan alltså, så nördiga är vi inte, vi kanske kan se det som msn lan? ;)
mysig kväll.. fårse om jag får några nattgäster ikväll.

Dags att städa lite här och sedan hjälpa pappa med maten, kanske är på tiden att jag börjar lära mig?
Enligt honom iallafall..


Pil 1: Sandra, Pil 2: Alexandra (Axel) & Pil 3: Jag! Så det blir en mysig kväll.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0